keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Robin Cheek Robin Cheek Isaac Elliot Antti Tuisku!


Olen pitänyt taukoa kirjoittelusta, koska olen innostunut niin kovasti Robinin, Antti Tuiskun, Cheekin ja Isaac Elliotin uudesta musiikista. Olen suorastaan alkanut fanittaa heitä ja heidän taidettaan! Jotenkin tuo ylläoleva kuva vaan yhtäkkiä alkoi puhuttelemaan minua. Leijona. Ja Cheek. Musta tausta ja tumma tammilattia. Puhumattakaan tuolista. Wau! Minun mielestä tuossa kuvassa on jotain niin aitoa ja sydämellistä. Ihan itku meinaa tulla :)

Olen pitänyt taukoa, koska uusi suuntani sotii paljon blogin vanhaa suuntaa vastaan. Olenhan aiemmin tullut tunnetuksi kyseisten artistien inhoajana. Mutta ajat muuttuvat. Ja nyt on uusi aika. Uusi aamu. Siispä liputamme Cheekin, Robinin, Elliotin ja Antti Tuiskun puolesta. Tänä kauniina päivänä.

ps. Minä rakastan herneitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti